Flyga Drake

Igår var jag på bio och såg "Flyga Drake". Den var bra, men det jag fastnade mest för var deras kläder. De hade på sig någon slags skjortklänningar/tunikor som man kan tänka sig att de har i liknande länder som Afghanistan. Det var killarna som bar detta plagg och de var rätt smutsiga, men jag kunde ändå tänka mig hur sköna de var och jag kunde inte släppa tanken på att jag skulle vilja ha en sådan. Åh, de såg verkligen störtsköna ut och jag vet exakt hur jag skulle vilja bära upp detta plagg, med ett par fräcka sandaler till sommaren! Jag förstår om det är svårt för er att se denna bild i ert huvud, men kanske kan ni få lite hjälp nedan:



Om ni tittar på pojken i bakgrunden (han med röd keps) så tänk er hans klänning, utan jackan och byxorna, på en cool tjej. Lägg sedan till ett par tuffa "romar-sandaler", en snygg väska och vik upp ärmarna lite sådär slarvigt. Och glöm inte klippa bort kragen, det ska vara låg krage! Ser ni så snyggt? Jag ser det i alla fall!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0