I like my makeup in a mess

Igår var en omtumlande dag. Jag måste nästan nypa mig själv i armen för att jag ska förstå att det verkligen är sant. Det började med att jag åkte vilse några gånger innan jag hittade till studion där jag skulle fotograferas, sedan blev jag sminkad i över två timmar och därefter fotograferad både i studion och utomhus. Både makeupartisten och fotografen var supertrevliga, så skönt avslappnade och det bjöds på många skratt. De ville ha bilderna till sina portfolios, som är en slags bok där man visar vad man går för, vilka jobb man gjort m.m.

När jag kom hem hann jag knappt byta kläder eller sminka av mig innan jag skulle vidare till restaurangen för att träffa tjejerna i klassen och sedan åka tillsammans till festen. När jag kom hem inatt var jag så trött och det var riktigt skönt att få av sig lösögonfransarna, kan jag säga er!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0