If you want to sing out; sing out

Sjung om studenten - jag vill ta studenten!

De som känner mig suckar väl bara nu men jag kan inte hjälpa det, jag är kär i denna underbara, vackra, helt sagolika klänning från Oasis (se högra bild nedan ). Men vad ska man göra när det är ett helt år kvar till studenten ? 1 299 kr är rätt mycket pengar att lägga på en klänning utan orsak. Inte för att jag inte vill, för det vill jag, tro mig, men jag har bestämt mig för att jag inte ska ruinera mig själv.. Hittade dock en klänning som påminner om drömklänningen. Gina Tricot, budgetfynd. Tycker nog endå inte att den sitter så bra på mig, så rekomenderar den vidare till någon annan! :)


image36

                      Gina Tricot - budget                                Oasis - lyx


                          / Melissa

Kommentarer
Postat av: Tuzzan

Åh så fina!

2008-04-28 @ 20:22:07
URL: http://tuzzangoessmartshopping.blogg.se
Postat av: Linnea

Åh, jättefina :)
Båda två.

2008-04-29 @ 17:19:38
URL: http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0