Dreams are made of this

Vaknade nyss eftersom jag försov mig och missade skolan totalt, snacka om tur att jag gjorde uppsattsen istället för provet annars hade jag varit illa ute nu.. Ska i alla fall snart klä på mig och vad skulle kännas bättre idag än just de här kläderna..? Är så förälskad i den kläningen från Gojane, söt men enkel.
  DS_234262_A.tif
                                                                                     
                                                                                Skor från Din Sko


Och en väska från wedins accessoarer


                               / Melissa

Kommentarer
Postat av: Sara

söt klänning :) har ett par liknande skor

2008-06-09 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0