Semester

I söndags natt kom jag hem efter att ha varit med mina föräldrar på Kreta i en vecka. Vi bodde på ett femstjärnigt hotell och hade All Inclusive så man rörde sig ju inte alltför mycket utanför hotellets område. Dessutom bodde vi i en liten fiskeby så där fanns inte överdrivet många affärer att besöka. Men lite shopping blev det trots allt, nämligen en hatt, två par "jesus-sandaler" (har letat som en tok efter de perfekta sandalerna sen ett tag innan förra sommaren, and now I finally found them), en stor t-shirt med en bild på en mini-cooper (jag älskar mini-cooper's) och en massa läderarmband. Helt underbart faktiskt! Det var jätteskönt att få komma bort lite, men det är också skönt att vara hemma igen! Välkommen hem Linn, tihi!!



På bilden ser ni den nyinköpta hatten och man kan även skymta ett läderarmband på ena handleden. Bilder på resterande nyinköpta grejer får ni vänta på. Håll i hatten, haha!


/Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigtmysigt :D Jag har också letat som en tok efter såna sandaler, men det finns inga som jag vill ha :O :D

2008-06-24 @ 22:24:24
Postat av: thulle

härligt att du haft det bra!

själv kom man nästan precis hem.. bästa veckan ever!

ses snart?

2008-06-25 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0