I can feel the roses on my fingertip

I can feel the roses, in particular one.
I can feel the roses dancing in the wind,
I can feel the roses on my fingertip.
I can feel the roses, i can feel the roses.
  

Idag blev det en sväng inom stan direkt efter skolan. Jag och Louise var tvungna att gå inom tingsrätten och bestämma vilket rättsmål vi ska gå och titta på samt skriva en analys om.Tänkte gå inom Gina på vägen när vi ändå skulle in och de hade fått in väskan nu som jag ville ha! Yay- och jag köpte såklart den (äntligen). Hade dock beslutsångest över om jag skulle ta den i rosa eller vit, men det blev vit. Kom fram till att jag nog får lättare att matcha den med kläder. Blev också en ring och ett bas-linne från Gina Tricot, samt en klänning från Indiskan.

                                        image109 

                    

                                                Dagens shopping

                      / Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0