I want you back

image145

Idag har två av de nedräknande momenten i skolan klarats av, skönt! Belönade mig med en tripp til stan. Hittade ett par skor från din sko som jag blev totalt förälskad i. Har för tillfället för lite pengar back för att köpa dem. Men om de finns kvar ett tag till, tills pengarna rullar in så blir de mina. Köpte däremot ett linne och en blus från Zara, bilden ovan, som jag inte är helt säker på att jag ska behålla. Mönstret är så snyggt, men modellen är jag osäker på.

image146

                          Vad tycks om mönstret?



               / Melissa

Kommentarer
Postat av: Freja

Jättegulligt!

2008-05-23 @ 20:44:30
URL: http://frejaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0