my friend

Tid, tid, tid känns som att det är det enda som jag inte har. Vilket självklart inte är sant, för tid har jag. Bara inte till det jag vill ha den till.

Morsdag idag. Kaffe på sängen & en bit kaka, en ögonskugga från Jane Iredale smokey grey, Nobless och blommor var vad min mamma fick idag utav min bror och mig. Blev lite sång och så sen stack hon vidare till mormor som ska komma hit och äta med oss lite senare. Jag har ägnat min tid framför poolen som sedan ska badas i efter att bror min damsugat den. 24 grader! varmare ska det väl bli men det är rekord för detta året hitentills.

Köpte de skorna jag tidigare skrev att jag ville ha. Kunde inte låta bli, om man kan bli förälskad i skor så blev jag det. Igen och igen och åter om. Kommer lite pics sen. ska ut nu och ta vara på solen. 

         Sommar kram xxx

               / Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0