Shadowland

Det har varit strålande sol hela helgen, men jag har hört att det ska bli sämre väder nu de närmsta dagarna. Men jag är glad ändå! Känner att jag inte riktigt har tid att blogga nu för tiden på grund av alla prov och arbeten, men det är sånt man får ta nu innan sommarlovet. Känns som om man inte riktigt orkar längre.


Min syster skulle till stan idag för att köpa en klänning så jag hängde på. Vi båda kom hem nöjda och belåtna med vars en kasse från vero moda i handen. Hon hittade en ljusblå klänning och jag ett blommigt linne. Förresten så tog jag också med en bild på min "nya" brillor, ni vet dem som gick sönder förra fredagen, som jag är lite småkär i. Jag har alltid velat ha sådana bågar och har funderat på köpa sådana länge nu, men aldrig hittat några tillräckligt fina. Så man kan nästan säga att det var tur att de gick i sönder för jag går runt med dem på mig nästan hela tiden här hemma. Och så fick jag ännu en anledning till att köpa nya solbrillor.


image115

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga glasögon! Har själv ett par liknande från urban outfitters :)

2008-05-16 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0