There's always time for a cup of tea

Efter en stressig vecka är det skönt att ta en sväng om stan. Speciellt skönt är det också när solen skiner och man inte behöver frysa. Jag hade egentligen tänkt köpa en mascara och shorts men det blev inget av det. Istället köpte jag ett par nya solglasögon (mina andra gick sönder idag), ett nagellack och några läderremmar som jag tänkte göra armband av. Dessutom passade jag och Malin på att ta vars en Ben & Jerry's. Vi förtjänade det verkligen!

image91
Nagellack - Mavala 'Macao 7', Solglasögon & remmar - Glitter
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Mia

Superfin nyans på nagellacket :)

2008-05-11 @ 16:06:46
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0