Wasted and Ready

Hej allihopa!

Har verkligen haft händerna fulla de senaste dagarna och utöver det så hade även mitt internet kraschat. Har jobbat nu tre dagar och ska även jobba imorron. Gjorde ett besök i Malmö igår med familjen där vi lunchade på lilla torg och jag åt en väldans god tortellini. En klänning fick följa med mig hem (Tänkte lägga ut en bild med batteriet på kameran dog.) Som pricken över i:et håller vi även på att måla och göra om i mitt rum och jag hoppas resultatet blir snyggt. Kanske kommer upp bilder när det är klart. Ska försöka bättra mig på fotofronten.

Men det var egentligen inte det jag tänkte skriva om, utan jag tänkte tipsa om en bra låt. Eller ja, jag tycker i alla fall att den är bra. Första gångerna kanske ni tycker att den är sådär, men sedan när man har lyssnat på den ett tag blir den bara bättre och bättre. Här har ni den.


Ben Kweller - Wasted and Ready

"I saw him perform for Rolling Stone, and he prefaced the Wasted & Ready by saying, "This Wasted & Ready...I don't know what it's about". How often does an artist, NOT know what their song is about?! Interesting, interesting stuff" - IrishguyfromVA



Ha det bra!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0